Arkadaşlar bana Özel mesaj atmayınız. Üstteki konuyu okumadan foruma mesaj yazmayınız.

1 mesaj Seçenekler

Uygunsuz içeiği bildirin

Arkadaşlar bana Özel mesaj atmayınız. Üstteki konuyu okumadan foruma mesaj yazmayınız.

9köy
arkadaşlar her zaman söylüyorum lütfen bana özelden ulaşmayınız imzamdada mevcut diğer forumlardada hep aynı şekilde donanım haberdede aynıyıydı. hatta orada pm ve mail şıkkım kapalıydı. budurum  nabblede mümkün değil.

üstteki konumuz-----> http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.com/EN-Y-KL-MAYI-SECME-REHBER-td794.html

ayrıca yeni forumumuz..

http://klimatavsiyeforumu.10tl.net/index.php

her iki forumla uğraşacak sağlığım yok bu forumu yeni foruma taşımaya çalışıyorum.. bu işlem çok zorken lütfen özelden ulaşmayınız. diğer foruma gelin ille üye olunda demiyorum beni iyi anlayın kırmamak için diyorum bunu.

bakın konu başlığınde  üstteki konuyu okumadan bu forumda mesaj atmayın diyorum lütfen anlayış. bu yazıyı düzeltme tarihinden itibaren kesinlikle özel mesajlara cevap yazmayacağım. hakkınızı helal ediniz.
Lütfen bana tavsiye sorularınızı özelden değil forumdan sorunuz. Tüm forumdaşlar faydalansın.

Özelden sorular cevaplanmayacaktır. Ayrıca, Kuralları okumadan foruma mesaj yazmayalım.

Daha çabuk cevap için alttaki forumları ziyaret ediniz.

http://klimatavsiyeforumu.10tl.net/

http://klimaforumu.net/
Yükleniyor...