Forumu Ziyaretçilere kapadım.

Uygunsuz içeiği bildirin

Forumu Ziyaretçilere kapadım.

9köy
Admin
Bakalim uye sayisi artacakmi. Yoksa kıl Börül spekulasyonmi yapiyor diger kf de.
Lütfen bana tavsiye sorularınızı özelden değil forumdan sorunuz. Tüm forumdaşlar faydalansın.

Özelden sorular cevaplanmayacaktır. Ayrıca, Kuralları okumadan foruma mesaj yazmayalım.

Daha çabuk cevap için alttaki forumları ziyaret ediniz.

http://klimatavsiyeforumu.10tl.net/

http://klimaforumu.net/

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Forumu Ziyaretçilere kapadım.

9köy
Admin
sokim yalanına senin mbirol 6 gün kapalı kaldı 3 üye geldi sen bir boklar yiyorsun yavşak antalyay gittin -4-5 günde 7 üye arttı sonra döndün aniden bir günde 12-13 üye arttı.

Yükleniyor...