Klima FORUMU http://klimaforumu.net

Uygunsuz içeiği bildirin

Klima FORUMU http://klimaforumu.net

http://klimaforumu.net
Arkadaşlar Herkese Merhaba Çok Şükür Yeni Forumumu Kurduk ve Artık Paylaşımları Burdan Yapmaya Gayret Göstereceğiz

Çıkar,Menfaat Gözetmediğimiz için (Sadece Tavsiye Ediyoruz)
Üyelerimize 5 Para Etmez Klimaları Önermeceğiz
ama Bazıları Bu Malları Sattıkları için Yere Göğe Sıgramayıp Vatandaşı Hala Bu Mallara Yönlendirmekte

Son Günlerde Bir Çok Arkadaşın Bu Konuda Mağduriyeti Oluştu

Herkesi Forumumuza Bekler

İyi Günler Dileriz.

Klima FORUMU

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Klima FORUMU http://klimaforumu.net

9köy
Admin
cratos_sota@hotmail.com yazdı
[...]

hoop ne oluyoruz izin aldınmı benden. iyi zamanıdna biza sataşma git sende forum kur dedik diyemi baskın yaptın buraya nasılsa 9köy bişe demez falan sen ne adanalısın haa hadi hayırlı olsun bakalım arasır aburyada gel ama ben gelmem Börlü kovar beni aç kalır sürünüm neme lazım. hem orda Börlüe laf felan etmeyin onu ancak ben ederim hem döverim hem skrim pardon severim.
Lütfen bana tavsiye sorularınızı özelden değil forumdan sorunuz. Tüm forumdaşlar faydalansın.

Özelden sorular cevaplanmayacaktır. Ayrıca, Kuralları okumadan foruma mesaj yazmayalım.

Daha çabuk cevap için alttaki forumları ziyaret ediniz.

http://klimatavsiyeforumu.10tl.net/

http://klimaforumu.net/
Yükleniyor...