Mitsubishi Electric Mayıs 2017 kampanyası

1 mesaj Seçenekler

Uygunsuz içeiği bildirin

Mitsubishi Electric Mayıs 2017 kampanyası

9köy
Admin

kampanyada HJ chazlar haric tüm modellere MELCloud wifi tam fonksiyonlu kit hediyedir bir çok markadaki gibi palavra değil.

http://www.melcloud.com/tr/Home

bu arada WN serisi DM serisi ile SF seris arasında yeni bir model satışa sunulmuş değerleri dah tam kontrol etmedim.

çok yakında ise R32 gazlı model LN serisi piyasada olacaktır.

arkadaşlar çok özel olan kış kampanyasından faydalanmayan ve elde kalan bayilerden sf serilerini 3600-3700 lerden verenlere kaçırmayın alın dediğimiz arkadaşlar bin pişman olacak ama elde olan bir şey yok herşey nasip. lanet olası dolar böyle olduğu sürece nedesek boş.
Lütfen bana tavsiye sorularınızı özelden değil forumdan sorunuz. Tüm forumdaşlar faydalansın.

Özelden sorular cevaplanmayacaktır. Ayrıca, Kuralları okumadan foruma mesaj yazmayalım.

Daha çabuk cevap için alttaki forumları ziyaret ediniz.

http://klimatavsiyeforumu.10tl.net/

http://klimaforumu.net/
Yükleniyor...